17. 4. 2009 | LifeSavers Soda |
17. 4. 2009 | Moulinex |
17. 4. 2009 | Tommy Hilfiger - síla loga |
17. 4. 2009 | Zubní pasta Pond´s |
16. 4. 2009 | British Airways |
15. 4. 2009 | Ben Gay Aspirin |
15. 4. 2009 | Cosmopolitan jogurt |
15. 4. 2009 | Planet Hollywood |
15. 4. 2009 | Příběh přeměny Datsun na Nissan |
15. 4. 2009 | Smith and Wesson horská kola |
1
-2
Ben Gay Aspirin
Ben Gay je známá americká značka, Jedná se o analgetickou mast používanou k úlevě od menší kloubní nebo svalové bolesti. Její nová extenze - Ultra Strenght Ben Gay - byla úspěšná. Byl to v podstatě tentýž produkt jen s intenzívnějšími účinky. Když firma přemýšlela nad další extenzí, vyrukovala na trh s Ben Gay Aspirinem. Firma využila stávající distribuční síť a produkt byl spojen opět s úlevou od bolesti. Nebylo pochyb o úspěchu tohoto aspirinu. Bohužel značka byla tak silně spjata s pálící a chladící mastí, že se nikomu nechtělo polykat tablety Ben Gay. Výsledkem bylo selhání produktu.
Značka je jen slovo. Přes veškeré úsilí a investice vložené do tohoto slova může značka selhat. Tato selhání mají velkou výpovědní hodnotu. Chyby brandingu jsou tou nejlepším školou brandingu.