23. 3. 2009 | pravidlo barev |
23. 3. 2009 | pravidlo extenze |
23. 3. 2009 | pravidlo firmy |
23. 3. 2009 | pravidlo hranice |
23. 3. 2009 | pravidlo kvality |
23. 3. 2009 | pravidlo publicity |
23. 3. 2009 | pravidlo soudržnosti |
23. 3. 2009 | pravidlo sourozenectví |
23. 3. 2009 | pravidlo subbrandů |
23. 3. 2009 | pravidlo vseobecného pouzití |
1
-2
Značka je jen slovo. Jak naložíme s tímto slovem, může mít nesmírný vliv na náš život. Za léta, kdy lidé se značkami žijí, vykrystalizovaly role
a pravidla, na základě kterých má značka tendenci fungovat. Tato pravidla jsou výběrem
z několika zásad, podle kterých se značka
v konkurenčním prostředí chová a proti kterým není vhodné se při práci s ní pouštět.