17. 4. 2009 | LifeSavers Soda |
17. 4. 2009 | Moulinex |
17. 4. 2009 | Tommy Hilfiger - síla loga |
17. 4. 2009 | Zubní pasta Pond´s |
16. 4. 2009 | British Airways |
15. 4. 2009 | Ben Gay Aspirin |
15. 4. 2009 | Cosmopolitan jogurt |
15. 4. 2009 | Planet Hollywood |
15. 4. 2009 | Příběh přeměny Datsun na Nissan |
15. 4. 2009 | Smith and Wesson horská kola |
1
-2
Smith and Wesson horská kola
Smith and Wesson je známá značka zbraní. Když se rozhodla využít své široké popularity a uvedla na trh horská kola, pokus selhal vinou porušení základního pravidla brandingu o extenzích. Totiž, že extenze musí mít spojení s kmenovou značkou. Je třeba, aby existovala nějaká korelace mezi původním produktem značky a extenzí. V tomto případě mají zbraně a kola společné pouze to, že jsou z kovu, ale to je tak všechno.
Značka je jen slovo. Přes veškeré úsilí a investice vložené do tohoto slova může značka selhat. Tato selhání mají velkou výpovědní hodnotu. Chyby brandingu jsou tou nejlepším školou brandingu.