17. 4. 2009 | LifeSavers Soda |
17. 4. 2009 | Moulinex |
17. 4. 2009 | Tommy Hilfiger - síla loga |
17. 4. 2009 | Zubní pasta Pond´s |
16. 4. 2009 | British Airways |
15. 4. 2009 | Ben Gay Aspirin |
15. 4. 2009 | Cosmopolitan jogurt |
15. 4. 2009 | Planet Hollywood |
15. 4. 2009 | Příběh přeměny Datsun na Nissan |
15. 4. 2009 | Smith and Wesson horská kola |
1
-2
Cosmopolitan jogurt
Ano. Cosmopolitan, největší vydavatelství ženských magazínů uvedlo na trh vlastní značku jogurtu. Ačkoliv tato extenze selhala (jogurt zmizel z regálů během 18 měsíců), Cosmopolitan ale na druhou stranu udělal štěstí s dalšími extenzemi. Například Cosmopolitan je dnes druhou nejoblíbenější značkou ložního prádla v británii. Spojení v tomto případě je zřejmé. Jednoduše sex. Existují plány na Cosmopolitan Café, které mají žít z identity „sex ve městě".
Nejsem překvapená ze selhání jogurtu," řekla Jane Wentworth, senior konzultant ze společnosti Wolff Olins. „Jakákoliv extenze musí působit věrohodně ve spojení s mateřskou značkou. Společnosti používají extenze značky k získání nových zákazníků a k ušetření reklamních rozpočtů. Ale nejdůležitější aspekt celé věci spočívá v tom neoslabit a nezkalit původní značku."
Značka je jen slovo. Přes veškeré úsilí a investice vložené do tohoto slova může značka selhat. Tato selhání mají velkou výpovědní hodnotu. Chyby brandingu jsou tou nejlepším školou brandingu.