17. 4. 2009 | LifeSavers Soda |
17. 4. 2009 | Moulinex |
17. 4. 2009 | Tommy Hilfiger - síla loga |
17. 4. 2009 | Zubní pasta Pond´s |
16. 4. 2009 | British Airways |
15. 4. 2009 | Ben Gay Aspirin |
15. 4. 2009 | Cosmopolitan jogurt |
15. 4. 2009 | Planet Hollywood |
15. 4. 2009 | Příběh přeměny Datsun na Nissan |
15. 4. 2009 | Smith and Wesson horská kola |
1
-2
British Airways
Když British Airways prošly v roce 1996 drahým rebrandingem, nemohli si vybrat horší dobu. Média srovnávala drahé a nízkonákladové společnosti. Objevil se také kritický postoj k povaze nové identity. Aerolinky opustily barvy Britské vlajky na ocasní ploše a nahradily je řadou různých vizuálů, reprezentujících více mezinárodní identitu.
Mnozí říkali že změna je nepatriotická a Richar Branson, šéf konkurenční společnosti Virgin Atlantic, nečekal a přidal k problému fakt, že použil britskou trikolóru na svoje letadla a použil bývalý slogan British Airways „Fly the Flag". Netrvalo to dlouho a British Airways se zbavily nového a drahého designu. Ironicky. Američtí zákazníci a partneři si stěžovali, že chtějí, aby Britské aerolinky vypadaly více britsky.
Značka je jen slovo. Přes veškeré úsilí a investice vložené do tohoto slova může značka selhat. Tato selhání mají velkou výpovědní hodnotu. Chyby brandingu jsou tou nejlepším školou brandingu.