17. 4. 2009 | LifeSavers Soda |
17. 4. 2009 | Moulinex |
17. 4. 2009 | Tommy Hilfiger - síla loga |
17. 4. 2009 | Zubní pasta Pond´s |
16. 4. 2009 | British Airways |
15. 4. 2009 | Ben Gay Aspirin |
15. 4. 2009 | Cosmopolitan jogurt |
15. 4. 2009 | Planet Hollywood |
15. 4. 2009 | Příběh přeměny Datsun na Nissan |
15. 4. 2009 | Smith and Wesson horská kola |
1
-2
Zubní pasta Pond´s
Pond´s, oblíbená značka kosmetiky, nebyla tak populární, když aplikovala své logo na zubní pastu. Ve slepých testech nebyli lidé schopni rozeznat pastu Pond´s od pasty Colgate.
Ale když se ukázalo logo a grafika Pond´s na obalu, nikdo nebyl nadšen. Pond´s předtím značku úspěšně rozšířil na mýdla, ale zde zůstala stále polečným momentem vůně. Nejdůležitější vlastností zubní pasty je chuť. Rozpor mezi chutí a vůní vyvolal zmatek v myslích zákazníků. Pro mnoho lidí zůstává Pond´s spojen s vůní a vnějším užitím.
Značka je jen slovo. Přes veškeré úsilí a investice vložené do tohoto slova může značka selhat. Tato selhání mají velkou výpovědní hodnotu. Chyby brandingu jsou tou nejlepším školou brandingu.