17. 4. 2009 | LifeSavers Soda |
17. 4. 2009 | Moulinex |
17. 4. 2009 | Tommy Hilfiger - síla loga |
17. 4. 2009 | Zubní pasta Pond´s |
16. 4. 2009 | British Airways |
15. 4. 2009 | Ben Gay Aspirin |
15. 4. 2009 | Cosmopolitan jogurt |
15. 4. 2009 | Planet Hollywood |
15. 4. 2009 | Příběh přeměny Datsun na Nissan |
15. 4. 2009 | Smith and Wesson horská kola |
1
-2
LifeSavers Soda
Založena 1912, stala se LifeSavers jednou z nejoblíbenějších značek cukrovinek ve Spojených státech. Zaměřila se na různé příchutě tvrdých bonbonů a produkovala jich denně okolo 3 milionů. Tradici tohoto produktu založil Clarence Crane, když použil tvrdé bombony, aby se v létě vyhnul problémům s čokoládou. Když jednoho dne kupoval v lékárně lahvičky, všiml si stroje na pilulky. Byl ručně ovládán a produkoval kulaté, placaté pilule. Crane dostal nápad. Od toho dne pracovaly stroje na pilule pro jeho mintové bonbony, do kterých byl navíc schopen udělat doprostřed malou díru, aby připomínaly záchranný kruh - life saver. Dokladem obliby je 88 milionů miniaturních bombonů, které dával každoročně LifeSavers na trh o svátku halloween. Avšak když firma přišla s šumivým nápojem LifeSavers soda, produkt selhal přestože si vedl dobře v chuťových testech. Podle analytiků si lidé asociovali, že pijí rozpuštěné bombony.
Značka je jen slovo. Přes veškeré úsilí a investice vložené do tohoto slova může značka selhat. Tato selhání mají velkou výpovědní hodnotu. Chyby brandingu jsou tou nejlepším školou brandingu.